ДОСТАВКА
Предлаганите начини на доставка са следните :– Доставка до офис на куриерската фирма Speedy ;– Доставка до адрес, посочен от Клиента за България, за останалия свят цените варират;Поръчки, изпратени до офис, ще бъдат задържани в офиса на куриера, не по-дълго от 7 /седем/ дни. След изтичане на този срок, Продавачът има правото да анулира Поръчката, без да уведомява изрично Клиента. За Поръчки направени до адрес, Клиентът е длъжен да осигури достъп и възможност за приемане на Поръчката. В случай, че Клиентът не е намерен на посочения адрес, Продавачът запазва правото си да анулира Поръчката или да я остави в най-близкия офис на куриера, като стоката ще остане в офиса, не по-дълго от 7 /седем/ дни, след което Поръчката се счита за анулирана, а стоката се връща на Продавача. Поръчани през Уебсайта стоки са с опция „Преглед“.
Доставката на Вашата поръчка в добро състояние и навреме е от голяма важност за нас.
Затова използваме само доверени и проследяеми куриерски услуги.
Предлагаме експресна доставка с Спиди за България, FedEx и DHL за останалия свят.
Молим Ви да осигурявате телефонен номер при попълване на данните си, за да може куриерът да се свърже с Вас.
Изпращаме по целия свят и разходите за доставка са различни за всички страни, в зависимост от цените на куриерските услуги – моля проверете цената за Вашата страна, преди да завършите поръчката си.
Доставката е безплатна за поръчки над 200 лв за България и 250 евро за останалия свят.
Експресната доставка отнема 1-3 работни дни.
- Доставката в рамките на ЕС отнема до 7 работни дни
- Доставката до САЩ и Канада отнема 4-14 работни дни
- Доставката до останалите страни може да отнеме по-дълго – от 5 до 21 работни дни.
Ще Ви изпратим имейл с потвърждение и номер за проследяване на пратката, след като сме я изпратили. Имайте предвид, че по време на натоварени периоди от годината (празници, периоди на намаление) обработката и доставката на пратки могат да отнемат повече време от обикновено.
В случай, че не получите пратката си, моля да се свържете своевременно с нас.
МИТНИЦА И ТАКСИ ЗА ВНОС
ДДС e включен в цената на продуктите.
Главният склад на YASHA е разположен в ЕС, затова изпращаме от ЕС.
Международните пратки могат да са обект на митнически или вносни такси. Ако възникнат допълнителни такси, YASHA не е отговорна за плащането им и те трябва да бъдат платени от получателя. В случай, че пратка е отказана или върната до YASHA от куриерската фирма, възникналите разходи по връщането ще бъдат приспаднати от сумата на клиента при връщане на парите.
Моля свържете се с местния куриер и митнически офис за повече информация относно тези разходи, тъй като са извън нашата компетенция.