;

Количка

0 артикула
  • Начало +
  • |
  • |
  • |
  • |
  • |
  • |
  • Mагазини +

Често задавани въпроси

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Мога ли да променя поръчката си, след като вече е направена?


Обикновено поръчките се изпращат веднага, след като бъдат получени. Въпреки това можете да откажете или промените поръчката си в първите няколко часа, след като е била направена. Ако не сте успели да го направите, можете да се откажете от поръчката си и да я върнете или замените за друг артикул.

Как мога да получа промоционален код?

Промо кодовете се изпращат само на регистрирани потребители. По време на кампаниите ни, изпращаме уникални промо кодове на всички клиенти.


Ще ми бъде ли върната цялата сума?


Сумата за направена поръчка ще Ви бъде изплатена, без таксата за доставка. Запазваме правото си да отказваме пратки, пристигнали с изцапани, захабени или скъсани дрехи и аксесоари.


Мога ли да заменя или върна поръчка?

Можете да върнете или замените артикул, като ни уведомите за това в рамките на 14 дни от получаването на пратката. Молим Ви да използвате проследяеми куриерски услуги и да предоставите доказателство за изпращане, тъй като не носим отговорност за изгубени или повредени пратки по време на пренос. В такива случаи, ще направим приспадане от сумата за връщане.

  • Артикулите не трябва да бъдат носени, прани или гладени.
  • Всички оригинални етикети трябва да бъдат на мястото си.

Моля уведомете ни на мейл customercare@yasha.bg  или на посочените телефони в секция Контакти, преди да върнете поръчката си. След като получим върнатите артикули, ще изплатим заплатената от Вас сума в рамките на 7 работни дни. Замените се извършват след потвърждаване на наличен размер или артикул.


Мога ли да пазарувам без акаунт?

Да, можете да пазарувате като гост на сайта ни. Въпреки това, имайки акаунт, можете да проследите историята на поръчките си, както и да получавате специални оферти от нас.

Избор на метод за плащане

Можете да изберете 3 начина за плащане:

  • Наложен платеж при доставка от куриер (ППП).


Трябва ли да плащам митнически такси и данъци?


ДДС е включен в цената. Международните пратки могат да бъдат обект на митнически и/или входни такси. Ако възникнат допълнителни такси, Yasha не е отговорен за плащането им. Ако пратка е отказана от клиент или върната по друга причина на Yasha от куриерската фирма, сумата за доставка ще бъде приспадната от тази, която трябва да бъде върната на клиента. Моля, свържете се с местния офис на куриерската фирма или митнически офис за повече информация, относно допълнителни такси.


Какво се случва, ако пратката ми бъде загубена?

Вашето удовлетворение е изключително важно за нас. Ако пратката Ви се загуби или повреди, моля свържете се с нас на следния мейл или на посоченият телефон в Контакти: customercare@yasha.bg.



Как мога да проследя пратката си?

След като изпратим поръчката Ви, изпращаме потвърждение на мейла Ви с номера на товарителницата, с която пътува пратката. С този номер можете да проверите къде се намира пратката Ви на сайта на куриерската фирма, упомената в мейла.


Има ли възможност за безплатна доставка?

Безплатна доставка предлагаме за поръчки на територията на България на стойност над 200 лв и над 250 евро за останала част от света.



Какви международни куриерски услуги предлагаме?

*Моля, отбележете, че по време на празници и натоварени периоди в годината (намаление), поръчките могат да пристигат със забавяне.
Изпращаме по целия свят и използваме доверени, проследяеми куриерски услуги. Услугата, за която плащат нашите клиенти е експресна:

  • Доставки в България  – 1-2 дена.
  • Доставки в рамките на ЕС – 2-5 дена.
  • Доставки до останалата част от света – 3-14 дена.


Как да пазаруваме?

  • Използвайте филтрите на нашия магазин, за да намерите категорията, която търсите.
  • След като сте избрали любимия си продукт, изберете правилния размер и цвят (ако е възможно) и кликнете на бутона ADD TO CART.
  • Можете да прегледате артикулите си, като кликнете на ITEMS IN CART бутона в горната част на страницата. Ако искате да премахнете артикул от количката си, кликнете на Remove from basket.
  • Кликнете на бутона CHECKOUT, за да завършите поръчката си.
  • Yasha процедира всички поръчки в BGN, тъй като фирмата се намира в ЕС. Съдържанието на количката Ви ще се показва във валута, в зависимост от това къде се намирате(BGN/EUR), а завършването на поръчката ще се осъществи в BGN.

Специални продукти